ULTİMA Doğa Sporları Kulübü ile Doğada olmak...

ULTİMA Doğa Sporları Kulübü Başkanı Mehmet Tafo'nun kaleminden "Doğada Olmak"

Namık Cihan
Namık Cihan Tüm Haberleri
Haber albümü için resme tıklayın

Yıllardır tanımaktan onur duyduğum güler yüzlü dostum, ULTİMA Doğa Sporları Kulübü Başkanı Mehmet Tafo' nun etkinliklerini sizlerle paylaşmak istiyorum. İlçemizde ve diğer ilçelerde gerçekleştirdikleri etkinlikleri paylaşacağız. Umarım Beğenirsiniz...

Doğada olmak.

Hafta sonunu değerlendirmek. Haftanın altı gününü şehir içinden geçirip hafta sonu pazar günü doğada olmak gibisi yok. Yine günlerden pazar Ultima Doğa Sporları Kulübü ile dağlara doğaya daha doğrusu Hendek İlçesinde bulunan Dikmen yaylasını gidildi. Muhteşem bir havada mevsimin bize bahşettiği güzelliklerle birlikte sabahın ilk ışıklarıyla birlikte düştük yollara.

Şehir merkezinden 85 km lik uzaklıkta Dikmen köyüne geldik. Kahvaltımız köy kahvehanesinde , varilden bozma kocaman bir soba etrafında sıcak bir ortanda kahvaltımızı yaptıktan sonra koyulduk yollara, Ekip lideri 1 kademe Dağcılık antrenörü HÜSEYİN KILIÇASLAN ve ben kulübün başkanı ve artçı olarak yürüyüşümüze başladık. Yürüdükçe vücut ısımız yükseldikçe üşümelerimiz gitti, kar kalınlığı yer yer 50 cm ile 80 cam arası , traktörün açtığı izler eşliğinde yaklaşık 2 saatlik yürüyüş ile yaylaya vardık.

Yayla muhteşem, ağaçtan yayla evleriyle adeta sizleri büyülüyor. Öğle yemeği molası yaklaşık 45 dakika. Sırada zirve var , yayladan göründüğü gibi yakın, yakın fakat bir o kadar zor. Anlaşılıyor ki bizden önce hiç bir grup zirve ye çıkmamış. Tek sıra halinde 60 dakikalık yürüyüş ile zirvedeyiz. Zirve yüksekliği 1722 metre, Güneş bize göz kırpıyor, manzara harika, görmenizi isterdim. Zirve de bol bol fotoğraf çekerek anı biriktirdik.

Sizlerde gelin bizlere katılın , Şehrin gürültüsünü kirliliğini ve çarpıklığını şehirde bırakarak doğaya gelin. Kendinize bir günlük bile olsa format atın... Doğada olmak dileğiyle Sizlere ve sevenlerinize sağlıklı yaşam diliyorum..... Mehmet TAFO

10 Şub 2022 - 23:56 Sakarya/ Geyve- Yaşam

Muhabir  Namık Cihan

göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak geyvelim.com Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan geyvelim.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler geyvelim.com editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı geyvelim.com değil haberi geçen ajanstır.